fredag 21 oktober 2011

Fredag utan Tacos...

Varma mackor väntade på oss idag som mellanmål innan kvällsträningen:
Varma mackor klara
Goda mackor, med olika pålägg
Skinka, tomat, purjolök och ost på vissa
Andra hade salami pujolök och ost

Men den klara favoriten:

Dansk favorit
Mannen tog ut kärnhuset och skivade äpplet halv centimeter tjocka skivor.
Han la chokladskiva, äppelskiva, chokladskiva och ost ovanpå. Han petade även ner lite choklad i hålet som bildats efter kärnhuset.
Riktig friidrottarmacka. Oj det var gott!
Laddade batterier innan träning.

Hemma från träningen hade mannen gjort goda älgbiffar, grannens potatis, stekt lök och lingonsylt.


Vi sjunker ner i soffan, skönt med fredag, även om det var en annorlunda fredag... utan Tacos  :-)

3 kommentarer:

  1. Jag kan verkligen inte gå in på din blogg om jag inte är proppmätt, jag blir galet hungrig och sugen på allt det goda på bilderna! Det vattnas i munnen haha..

    Jag håller med om att hårspännen inte får vara för tunga, jag ska se om jag kan göra något roligt när jag fått tag på spännen :)

    SvaraRadera
  2. Här hemma blev det just tacos till middag ;)

    SvaraRadera
  3. Hej

    Swedish Army Wife/Helena: Haha, vi skrattade när jag läste att du måste vara mätt för att läsa bloggen :-) Ser fram mot att se dina spännen, dina smycken så fina. Hej H

    Anneli: Det är så gott med Tacos, vi äter det nästan varje fredag, men får komma igen annan helg. Hej Helena

    SvaraRadera