söndag 8 april 2012

Påskledigt

Mannen och jag njuter av en skön lång ledig påskhelg med nära o kära.

Några gäster var här i helgen, åt på restaurang med dem, trevligt.
Jag gillade efterättsbuffen allra allra bäst :-)
Mannen valde bort efterättsbuffen...och valde en förättsbuffe istället, som han tyckte var underbar.
Trevligt o Kul med valmöjlighet och olika alternativ.

Idag hade vi andra gäster, Mannen o hans syster trixade ihop sås och Lamm, så Gott.
Lammet hade legat i Marinad i flera dagar...jo väldigt saftigt o gott.
Nu slappar vi i soffan, jag ska börja på en ny bok...men svårt att komma in i ny när man precis lämnat en så bra bok, saknar den, och undrar vad huvudpersonerna gör nu...hur det gick för dem sen när boken slutade...kan man inte tänka så...nej antagligen inte...

2 kommentarer:

  1. Jag känner igen mig för jag tänker alltid så när jag har avslutat en bra bok! :-) När jag var liten brukade jag skriva små efterföljare eller alternativa slut till böcker som jag inte kunde släppa taget om! Hihi :-)

    Ha det bra! Vi ses på måndag!
    Kram Martina

    SvaraRadera
  2. Åh kul att höra att du också tänker så. Det är verkligen mysigt med bra böcker, alternativa slut tänker jag fortfarande ut både i böcker o filmer :-)
    Må väl så ses vi på måndag
    Kram H

    SvaraRadera