lördag 7 april 2012

GLAD PÅSK

I morse var det skattjakt med påskägg till Mig, Mellan och Liten.
Mina snälla föräldrar och Mannen hade fixat en jakt till mig med. De små jublade åt sina jakter...som jag var inblandad i...men Å så kul att själv få leta godisägg.
Lite konstig dag, då hela världen var vit i morse...lite julstämning på påskaftonen men vad gör det.

Mannen lagade en underbar påskmiddag till oss.
Han rullade köttbullar, kokade ägg, och serverade lax och strömming...och sill.
Fantastiskt att komma in och sätta sig vid god påskbuffe.
Bilder...kommer snart...orkar inte ladda ner dem i afton...
men har njutit av en underbar dag i sällskap av familjen.

Mitt bidrag till påskmiddagen...Nyplockade Tulpaner från växthuset, planterade i höstas och nu blommar de för fullt, så underbart.

Fortsatt Glad Påsk...men mycket godis har vi ätit oxå...oj så gott :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar