onsdag 2 november 2011

Höst

Det är höst, ljummet väder och ganska skönt ute

Så höstigt
 

Spännande vatten under rotvälta
 

Fint eller...

ännu närmare

Som små minigranar :)



Hej Då Skogen för denna gång...
 Mannens kök har stängt, köksrenoveringen har avstannat, golvläggarna skulle komma klockan 07.00, golvläggarna har ännu inte dykt upp, kanske kommer de i morgon, kanske inte.
Känns lite uppgivet...men köket är tomt, och vi väntar.
Sakerna som tidigare stod i köket är överallt annars, det är lite konstigt, känns nästan som att campa hemma när man diskar o kokar kaffe i tvättstugan :)

5 kommentarer:

  1. Jättemysiga bilder.
    Tack för titten hos mig.
    Stina

    SvaraRadera
  2. SÅ vackert!! SÅ himla fint! Just bilden på vägen är underbar!
    Jobbigt med avstannad renovering, hoppas den kommer igång idag igen.
    Ha det så fint!

    SvaraRadera
  3. Så fina höstbilder!
    Hoppas ni snart får ordning hemma i köket... själva väntar vi på balkongdörren som vi varit utan i 3veckor nu, lite jobbigt att inte få in det lilla ljuset som finns utanför...

    SvaraRadera
  4. Tack för hälsningar. Så härligt att se olika årstider och hur naturen ändras, ljummen höst, men i fjol hade vi snö till första advent, kanske i år med? Må väl Helena

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott först och främst! :)
    Jag håller med föregående om att bilderna verkligen är superfina, jag saknar Sveriges natur när jag ser dem. Hoppas du får en trevlig helg, jag blev sugen på att virka när jag såg fodralet du gjort men jag vet med mig att jag inte har tålamod för att virka så jag nöjer mig med att beundra ditt verk :)

    SvaraRadera