tisdag 20 december 2011

Glöggprovning...

Vi provade glögg idag

Vi hade vanlig "traditionell" glögg, allra bäst enligt en del



Tranbär är ju gott, men hur fungerar det som glögg.
En del tyckte det smakade som varm saft, andra tyckte det var riktigt gott
och Tranbärsglögg passade som glögg.



Glögg med Choklad...låter konstigt...men spännande.
Jag gillade den inte, men en del andra tyckte denna Chokladglögg var god.
Det var lite söt smak, men ok god.



Vi värmde på kokplatta, men höll glöggen varm...



Vinnare var vi ganska eniga om var....
En glögg med smak av Mandarin o Chili




Även om Julmust ansågs vara det godaste ... och enda som en del provade :)


2 kommentarer:

  1. KUL med glöggprovning.
    DÄR hade jag gärna varit med.
    Chokladglögg låter inte gott.
    Mandarin och chili kan jag tänka mig var gott.

    SvaraRadera
  2. Hej, jo spännande, det senaste är även kaffeglögg, låter konstigt det med...men ska prova Hallonglögg, oroar mig lite att det blir varm saftkänsla :) Må väl Helena

    SvaraRadera