fredag 24 februari 2012

Ny Prinsessa


En ny prinsessa så kul

Vi har diskuterat namn Mannen i jag, han trodde på Lillian Désirée, jag trodde på Ulrika Eleonora, vi hade helt fel...

Jag tycker det nu valda namnen Estelle var väldigt vackert.

Allt väl. Vi har varit på trevlig semester några dagar, träffat mina snälla föräldrar, men nu åter hemma.

Idag drack vi elvakaffe på mysigt konditori, och handlade sen, med fika i magen för att orka handla mat. Nu slappas det med goda böcker i soffan, jo livet är skönt :-)

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. Än en gång har jag gjort misstaget att läsa ifatt din blogg sent på kvällen vilket gör att jag nu måste gå och lägga mig hungrig igen, att jag aldrig lär mig :) Vad duktig du är på att sticka, jag kan bara sticka med en färg och bara "vanligt", typ fyrkantiga grytlappar. Virkar du också? Jag är nog bättre på att virka men brukar aldrig göra det för jag tycker det tar sådan tid. Det är i alla fall kul att vara kreativ! :)

    SvaraRadera
  2. Jo lite hungrig blogg här :-), Sorry
    Kul är det att vara kreativ, det går i vågor för mig, ibland är det stickning, ibland är det virkning som gäller, tycker det är kul o väldigt avkopplande.
    Ha det gott Hej Helena

    SvaraRadera