onsdag 22 februari 2012

Bokrea...


Lite Bokreafynd...

Var på bokrean klockan 7... Skjutsade Systern till tåget och hoppla extrabokrea fyra böcker till priset av tre om man handlade tidigt :-)

Hittade bok om broderier, kanske nästa fascination. Tittade på många fina kokböcker åt Mannen, blev ingen till honom, kunde inte bestämma mig. Men jag o min mor gjorde lite fynd :-) och Mellan var med o valde bok om djur till sig o bok om Star Wars till Liten bror.

Jo lite julafton är det för oss bokälskare.

Annars stickas det vantar...med mönster från den fantastiska vantboken.

Snart klara vantar...

2 kommentarer:

  1. SÅ himla MYSIGT med bokrean!!
    Älskade den då jag bodde hemma.
    Som julafton är det verkligen! Du verkar har fyndat ordentligt.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hihi, jo jag är riktig bokreafantast, mysigt att gå o spana och göra fynd :-)
    Må Väl Kram H

    SvaraRadera